4robotics
Kosiarzy 20A
Warszawa 02-953

SERWIS GWARANCYJNY i POGWARANCYJNY ROBOTÓW NEATO

Roboty odkurzające NEATO  objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym realizowanym w systemie Door to Door. Kupujący nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką robota do serwisu producenta.
Robot odkurzające NEATO do serwisu dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej. Koszt wysłania robota do serwisu i odesłania go do klienta ponosi oficjalny importer robotów odkurzających NEATO – firma 4Robotics. sp. z o.o.

JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ

Wystarczy skontaktować się z działem serwisu i zgłosić usterkę dzwoniąc pod nr telefonu podany na karcie gwarancyjnej (tel. 887 877 980), lub pisząc na adres poczty elektronicznej: konrad@4vision.pl 

SERWIS NEATO
PN – PT: 10:00 – 17:00
tel. 887 877 980

Realizowanie naprawy gwarancyjnej

Wady ujawnione w okresie gwarancji są usuwane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu powiadomienia serwisu, lub 7 dni od dostarczenia go do punktu serwisowego.
W szczególnych przypadkach termin usunięcia wady może ulec wydłużenia do 30 dni.

Dokładne warunki gwarancji zawarte są w KARCIE GWARANCYJNEJ dołączanej do każdego robota NEATO.

SERWIS NEATO

PN – PT:
09:00 – 17:00

Kosiarzy 20A
Warszawa 02-953

TEL. 887 877 980
konrad@4vision.pl