Robot do serwisu dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej. Koszt wysłania robota do serwisu i odesłania go do klienta ponosi firma 4Robotics. sp. z o.o.

Jak zgłosić usterkę?

Wystarczy skontaktować się z działem serwisu i zgłosić usterkę dzwoniąc pod nr telefonu podany na karcie gwarancyjnej (tel. 887 877 980), lub pisząc na adres poczty elektronicznej: serwis@4robotics.pl

Serwis czynny jest w godzinach:

  • PN – PT: 9:00 – 17:00
  • tel. 887 877 980

Wady ujawnione w okresie gwarancji są usuwane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu powiadomienia serwisu, lub 7 dni od dostarczenia go do punktu serwisowego. W szczególnych przypadkach termin usunięcia wady może ulec wydłużenia do 30 dni.

Dokładne warunki gwarancji zawarte są w KARCIE GWARANCYJNEJ dołączanej do każdego robota.

Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych – czytaj więcej

4Robotics, ul. Kosiarzy 20A, Warszawa 02-953

Godziny otwarcia: Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 17.00 telefon 887 877 980
e-mail serwis@4robotics.pl
Close Menu
×

Koszyk